3Bredband Flex

  • 14 June 2021
  • 1 svar
  • 4755 visningar
3Bredband Flex
Användarnivå 3

Med 3Bredband Flex så betalar du olika beroende på hur mycket du surfar varje månad. På så sätt är du själv i kontroll av månadskostnaden och inte behöver känna att surfen går till spillo i slutet av månaden om den inte använts upp. Se nedan för de olika kostnaderna utifrån användning. 👇

 

 

Använder du exempelvis detta endast under sommaren så kommer du att betala låga 19 kr/mån under resterande del av året om ni inte använder mer 1GB surf. Är du en supersurfare och kommer upp i över 50GB så betalar du som högst 549 kr/mån.
 

  • Betala inte för mer surf än du behöver
  • Känn dig trygg med att kostnaden inte kan rusa iväg. Maxkostnad är alltid 549kr/mån
  • Ingen bindningstid

 

 

3Bredband Flex kommer med 30 dagars uppsägningstid, och utan bindningstid. Till skillnad från våra andra bredband så faktureras 3Bredband Flex eftersläpande.


 


 

 

Vanliga frågor

Kan jag ändra min nuvarande abonnemangsform till 3Bredband Flex?

Så länge ditt nuvarande bredbandsabonnemang inte har någon bindningstid, så kan du när som helst byta abonnemangsformen till 3Bredband Flex, eller någon annan abonnemangsform som kan passa dig direkt via Mitt3.

 

Kan jag lägga till en hårdvara på delbetalning?

Ja, det går att köpa denna med både surfplatta eller router på delbetalning. 

 

Kan jag ta med det utomlands?

Ja, det fungerar inom hela EU/EES, men är då begränsad till 60GB/mån.

 

Kan jag dela surf med 3Bredband Flex?

Nej, om du vill kunna dela surf till dina andra abonnemang rekommenderar vi 3Bredband Go

 

Varför betalar jag för 3Bredband Flex eftersläpande?

Vi fakturerar denna eftersläpande i och med att vi behöver veta hur mycket du använt under månaden, så att vi debiterar utefter den.

 

 


Svara