Besvarat

Bekräftelse - avslutat abonnemang

  • 4 November 2019
  • 1 svar
  • 233 visningar

Hej!

Avslutade mitt abonnemang i fredags men har inte fått någon form av bekräftelse på detta? Betyder det att det blev något fel? 

 

Redigerat - Ämnet har flyttats till abonnemang - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

 

icon

Bäst svar av Erik 5 November 2019, 16:49

Visa original

1 svar

Användarnivå 7
Emblem +10

Hej @nellysigurdson och välkommen till 3Community!

Det beror lite på.

Ska du porta ut ditt nummer? Då kommer det ett SMS när du har beställt nummerflytt.

Har du avslutat ett mobilabonnemang? Då ska du få ett SMS som bekräftar datum för avslut.

Har du avslutat ett bredbandsabonnemang? Då kommer du att få ett brev hem som bekräftar avslut.

 

Om du känner dig osäker är du annars alltid välkommen att kontakta kundservice för att dubbelkolla. :slight_smile:

Svara