F.A.Q.

Familjeabonnemang: 3Extra användare

• 28 October 2019
  • 0 svar
  • 17564 visningar
Familjeabonnemang: 3Extra användare
Användarnivå 1

Du som har Tre-abonnemang kan lägga till ytterligare fem personer för bara 129 kr/månad per extra användare. Perfekt för familjen, kompisgänget eller kanotklubben som vill hjälpas åt att sänka sina mobilräkningar.

Den som har huvudabonnemanget väljer fritt vilka personer - eller andra enheter - den vill lägga till. Det behöver varken vara familjemedlemmar eller personer som är skrivna på samma adress. Och är det en pryl så kan det till exempel vara en iPad eller annan pryl som skulle må gott av ett billigare abonnemang.

Hur skaffar jag Extra användare?

Det kan du göra enklast själv här.
Det går även att besöka en 3Butik, ringa eller chatta med oss. 
Kontakta oss

Frågor & Svar:

Klicka här nedanför för mer information!

Hur tar jag bort en 3Extra användare?
För att ta bort en användare behöver du ringa in till vår abonnemangsavdelning på nummer 0735-300 344.

Jag har ett företagsabonnemang, kan jag lägga till extra användare?
Nej, 3Extra användare är en lösning för privatkunder.

Är 3Extra användare samma sak som tvillingkort?
Nej, varje användare har ett eget nummer.

Jag har 3Världen på mitt abonnemang, vad gäller för 3Extra användare?
Om huvudabonnemanget har 3Världen (3Surfa & 3Flexibel 15GB och uppåt) så får även alla 3Extra användare tillgång till 3Världen. Läs mer om 3Världen

Kan jag dela surfen med 3Extra användare?
Ja, 3Extra användare delar surf med huvudabonnemanget (3Surfa & 3Flexibel) kostnadsfritt. 
Exempel: Om ditt abonnemang har 15GB kommer du och samtliga 3Extra användare att dela på 15GB.

Jag har 3Surfa Obegränsat, kan jag fortfarande dela surfen?
Ja visst! Då har samtliga obegränsat med surf.

Jag ha ett 3Bredband idag, kan jag dela surfen med 3Extra användare?
Ja, förutsatt att du även har ett 3Surfa eller 3Flexibel abonnemang. (Gäller ej 3Bredband Hemma)

Kan 3Extra användare köpa till extra surf?
Ja, vill man spärra denna möjlighet går det bra att vända sig till Kundservice.

Kan 3Extra användare använda 3Skicka surf?
Man kan inte skicka surf, men det går fint att ta emot. :wink:

Hur många 3Extra användare kan jag ha?
Du kan ha upp till 5 st användare.

Jag har flera abonnemang som står på mig idag, kan jag göra om dessa till 3Extra användare?
Självklart! Om abonnemanget har mindre än 4 månader kvar av bindningstiden kan det göras om till 3Extra användare. Observera att priset inte ändras förens ursprungliga bindningstiden har löpt ut. Läs mer

Är det någon bindningstid på 3Extra användare?
Inte i vanliga fall, men om du väljer att lägga till en mobil blir bindningstiden 24 månader.

Jag har ett 3Fastpris abonnemang, kan jag lägga till 3Extra användare?
Nej, du behöver byta till 3Surfa eller 3Flexibel innan du kan lägga till extra användare.
Byta abonnemang
​​​​​

Det här ämnet är stängt för kommentarer