Besvarat

Vilken period gäller 3Världen?

  • 1 March 2019
  • 3 svar
  • 198 visningar

Hej!
vi befinner oss i Mexico i två månader. Döttrarna som har 3världen och de undrar när de måste stänga av den då den gäller i en månad. Vi kom hit den 31 januari men idag blir det en ny månad så räknas det som en månad?
icon

Bäst svar av Jocke 1 March 2019, 14:30

Visa original

3 svar

Användarnivå 7
Emblem +38
Hej, det som är att man måste besöka Sverige igen efter en månad för att det ska fortsätta gälla med de priserna som 3världen erbjuder.
Men utöver det, så när månaden har gått så går det tillbaka till de ”gamla” eller inte inom
dealen priserna.
som jag förstått det behöver du inte aktivt ”stänga” av 3världen.
Min fråga var mest vilket datum de bör byta kort, då feb månad är kort. Vi kom hit till Mexico den 31 Jan, men då blir det i månadsskiftet nu? Vi kommer inte till Sverige igen på en hel månad till.
Användarnivå 5
Emblem +10
Min fråga var mest vilket datum de bör byta kort, då feb månad är kort. Vi kom hit till Mexico den 31 Jan, men då blir det i månadsskiftet nu? Vi kommer inte till Sverige igen på en hel månad till.

De 30 dagarna tjänsten gäller i det specifika landet börjar gälla när man kopplar upp sig mot nätet. Då skickas ett SMS ut om villkoren till det aktuella abonnemanget. Detsamma gäller när dem 30 dagarna har passerat. Då skickas det ut ett nytt SMS om vilka priser som gäller utanför 3Världen och dess villkor.

Svara