Besvarat

Hur gör jag för att inte få min sons faktura?

  • 28 August 2019
  • 4 svar
  • 302 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 kommentarer

Jag har haft samabbonemang med min son. Vi delade på oss i sommar men det ser ut som om jag får bådas fakturor. Min sons nr är 07XXXXXXXX.


[b][Redigerat] - [/b][i]Ämnet har flyttats till faktura[/i] - [i]Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer[/i] - [i]Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre[/i]

icon

Bäst svar av Jocke 29 August 2019, 15:51

Visa original

4 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Välkommen hit @Estelle.

Har du eller din son gjort en överlåtelse av sitt abonnemang till sig själv istället för att båda står på samma person. Då blir det en brytpunkt när överlåtelsen sker.

Vi efterfakturerar alltid nämligen våra mobilabonnemang så om överlåtelsen skedde i juli så kommer den ena delen av perioden faktureras mot tidigare ägare och den andra delen mot nuvarande ägare.

Finns det ett erbjudande när man har 2 abonnemang? Jag har en ny mobil med abonnemang hos er. Min man har hittills haft kontantkort i ett annat bolag men önska abonnemang till min IPhone 7. Finns det ett typ familjepris när vi skulle ha 2 abbonemang hos er?
Han skulle också vilja överföra befintligt kontantkortsnummer, går det?

mvh Anita

Användarnivå 7
Emblem +36

Hejsan @Thanita ! Välkommen hit till 3Community :stars:

 

Vi har faktiskt precis lanserat vår nya grymma “Samla” - samla familjen hos Tre!

Du kan lägga till en extra användare i ditt abonnemang för endast 99 kr/mån - extra användaren får då obegränsat med samtal/sms/mms, och surfen delas direkt från ditt abonnemang gratis :grin:

 

Om du exempelvis har 3Surfa 50GB för 399 kr/mån, så blir det alltså 498 kr/mån totalt med extra användaren och ni båda delar på 50GB surf.

 

Hojta till ifall du har några fler frågor eller så! :sunglasses:

Auf wiedersehen! 

Tack! Har redan tagit kontakt med kundtjänst!

mvh Thanita

Svara