Besvarat

Abonnemang

  • 24 februari 2019
  • 1 svar
  • 113 visningar

Står att jag kan förlänga mitt abonnemang, men det står vid beställning att det är bindningstid kvar, mindre än tre månader kvar, hur gör jag?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang
icon

Bästa svar av Jocke 26 februari 2019, 09:07

Välkommen hit @Charlie Tango.

När det är mindre än tre månader kvar av din nuvarande bindningstid, då ska det inte vara några problem för dig att förlänga ditt abonnemang med en ny mobiltelefon. I ditt fall verkar det dock vara något som spökar och det måste givetvis undersöka närmare. Dra iväg ett mejl, en chatt eller ring till vår kundservice så kan dem se över vad det beror på.
Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +10
Välkommen hit @Charlie Tango.

När det är mindre än tre månader kvar av din nuvarande bindningstid, då ska det inte vara några problem för dig att förlänga ditt abonnemang med en ny mobiltelefon. I ditt fall verkar det dock vara något som spökar och det måste givetvis undersöka närmare. Dra iväg ett mejl, en chatt eller ring till vår kundservice så kan dem se över vad det beror på.

Svara