Besvarat

Airbuds

  • 8 March 2019
  • 6 svar
  • 304 visningar

Hur får jag min airbuds till min Samsung s10?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang
icon

Bäst svar av Chipsgeneralen 9 March 2019, 07:08

Visa original

6 svar

Användarnivå 1
Registrera din mobil i Samsungs members appen i din ny S10.

Förresten fick du mobilen med posten idag?
Hur ska man göra med kvitton som man behöver bifoga för att få galaxy buds? Jag tog telefonen med abonnemang och har bara orderbekräftelse på vilken står bara mitt personnummer inte namn.
Användarnivå 7
Emblem +38
Hej, du behöver fylla i imei-koden som jag förstår det.

Här är stegen:

1. Öppna Samsung Members appen och logga in med ditt Samsung Account.

2. Klicka på erbjudandet. Tänk på att det kan ta upp till 3 dagar innan erbjudandet blir synligt i appen.

3. Fyll i dina personuppgifter samt IMEI nummer som du finner under inställningar på telefonen alternativt på förpackningen.

4. En bekräftelse kommer att skickas till din e-post och dina Galaxy Buds kommer att skickas till den adress du har angivit.

5. Erbjudandet måste utnyttjas i Samsung Members app 8 mars – 31 mars 2019. (Erbjudandet gäller 1 gång per enhet och enbart för köp under kampanjperioden.)
@puffson hur gjorde du sen med kvitto? Löste det sig?
Jag har laddat upp följesedel. Men när jag tänker nu så skulle jag använt orderbekräftelse istället. Men hoppas att det bli godkänt ändå eller att man kan komplettera i efterhand.
Hej igen @puffson! Jag snackade med nån på 3-chatten och fick som svar att använda abonnemangsavtalet. Gjorde det på members-appen och det verkade gå igenom men har fortfarande inte fått något konfirmationsmail, gått 5 dagar nu, så kanske inte gick igenom ändå. Hur gick det för dig?

Svara