Besvarat

Försenad leverans

  • 16 July 2019
  • 1 svar
  • 212 visningar

hejsan jag är jätte besviken över er försening av min iPhone 6s som utlovades komma för över en vecka sedan. i och med detta vill jag inte slutföra beställningen och jag funderar starkt på att avsluta mina abonemang hos er. efter som ni inte kunde hålla vad ni lovat var jag tvungen att köpa en ny mobil inan min resa

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang
icon

Bäst svar av Jocke 18 July 2019, 09:54

Visa original

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Hej @haris.

Beklagligt att den utlovades leveranstiden inte kunde hållas. Förstår att det är tråkigt när man väntar på sin nya telefon.

Vill du mot förmodan ångra köpet går det bra. Det är 14 dagars ångerrätt vid köp på distans och kontakta returavdelningen så hjälper dem dig med det på direkten.

Ha en fin sommar!

Svara