Besvarat

Avbeställa förlängning

  • 2 december 2018
  • 1 svar
  • 67 visningar

Jag vill förlänga mitt abonnemang XXXXXXXXX och fick ett erbjudande som jag ville testa, men jag kan tydligen inte förlänga mitt abonnemang förrän 28/12. Så jag råkade beställa en telefon och undrar om ni kan avbeställa den? Eller om jag kan få förlänga tidigare och få den dealen fast i en annan färg än lila på samsung galaxy s9. Vill helst ha blå. Hoppas ni förstår

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
icon

Bästa svar av Pettersson 3 december 2018, 03:24

Hej,

mitt bästa tips är att du ringer till 3Kundservice på 0735-300 400 - en vardag mellan 8-18 så kan de hjälpa dig att ångra ditt köp och se över möjligheten för en förlängning av ditt nuvarande abonnemang.
Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +11
Hej,

mitt bästa tips är att du ringer till 3Kundservice på 0735-300 400 - en vardag mellan 8-18 så kan de hjälpa dig att ångra ditt köp och se över möjligheten för en förlängning av ditt nuvarande abonnemang.

Svara