Besvarat

Behålla mitt abonnemang

  • 21 March 2019
  • 6 svar
  • 315 visningar

  • Registrerad användare
  • 1 kommentar
Hur gör jag om jag vill behålla mitt abonnemang men lägga till en ny mobil. Abonnemanget löper ut i maj
icon

Bäst svar av Nils 25 March 2019, 10:09

Visa original

6 svar

Användarnivå 7
Emblem +38
Hej, du kan alltid välja att förlänga abonnemanget och lägga till en ny mobil, antingen via hemsidan eller via kundservice (självklart i butik också!)
Det verkar inte funka då mitt abonnemang inte finns längre, och jag vill behålla det jag har
Användarnivå 7
Emblem +38
Märkligt, är det på hemsidan då?
Du borde kunna välja förläng abonnemang.

Vad för typ av abonnemang har du?
Mär det abonnemangs-typen du vill behålla eller är det numret som är det primära?
Användarnivå 5
Emblem +36
Hej @AnnaLe och varmt välkommen till 3Community! 😁

Vid en förlängning med en ny telefon behöver man välja någon av dom abonnemangsformer vi erbjuder i dagsläget vilket är 3Surfa. Har du en äldre abonnemangsform är det alltså ej möjligt att fortsätta med det i samband med en förlängning med en ny telefon.

Dom nya abonnemangen är dock väldigt bra så vi kan säkert hitta något som passar dig. Ta gärna kontakt med vår kundservice så hjälper dom dig kika på vad som skulle vara bäst för dig.

Hej jag undrar om jag kan behålla nuvarande abonnemang?? Om man vill köpa ett nytt telefon??

Användarnivå 7
Emblem +38

Hej jag undrar om jag kan behålla nuvarande abonnemang?? Om man vill köpa ett nytt telefon??

Det kan man absolut. 
jag gjorde så med min telefon. Du väljer ”bara telefon” online eller köper du i butik pratar du bara med dem ang det. 

Svara