Besvarat

Fel adress vid beställning

  • 15 september 2019
  • 3 svar
  • 50 visningar

Hej
Jag har beställd en ny iphone med abonnemang från er men tyvärr den adress som står på avtalet stämmer inte och är min gamla adress. Jag har nyligen flyttad och nu försökte uppdatera min fakturaadress iaf.
Tacksam om min beställning skickas till rätt ombud i Huvudsta.
Mvh,
Ladan Mansouri

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bästa svar av Jocke 17 september 2019, 07:36

Hej @Ladan Mansouri.

Aj då, det är dock lätt fixat från vår sida. Hör av dig till oss så kommer en uppdatering av din adress att kunna ske.

Ha en fin dag och hoppas du blir nöjd med din nya iPhone 😃.
Visa original

3 svar

Användarnivå 4
Emblem +10
Hej
Tack för svaret. Jag varit i kontakt med er och det ska fixas via en eftersändning med några dagar delay.
Det löser sig till slut :)
Ha en fin dag du med!
/Ladan


Det låter perfekt 😄.
Hej
Tack för svaret. Jag varit i kontakt med er och det ska fixas via en eftersändning med några dagar delay.
Det löser sig till slut :)
Ha en fin dag du med!
/Ladan
Användarnivå 4
Emblem +10
Hej @Ladan Mansouri.

Aj då, det är dock lätt fixat från vår sida. Hör av dig till oss så kommer en uppdatering av din adress att kunna ske.

Ha en fin dag och hoppas du blir nöjd med din nya iPhone 😃.

Svara