Besvarat

Felmeddelande vid förlängning.

  • 27 september 2018
  • 3 svar
  • 114 visningar

Försöker beställa den nya telefonen via den nya dealen som går ut den 28/9. Men det går inte.
Min bindningstid gick ut nu i sept-18, nån som har tips eller kan hjälpa mig?

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bästa svar av Tristan 27 september 2018, 11:41

Om du inte får det att fungera via hemsidan föreslår jag att du tar kontakt med Kundservice på 0735 - 300 400 för att få hjälp med beställningen.
Visa original

3 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Hej Fille!

Vad menar du med att det inte går - får du något felmeddelande?

Det ska bara vara att följa instruktionerna i det röda fältet en bit ner på denna sidan.
Användarnivå 5
Emblem +10
Om du inte får det att fungera via hemsidan föreslår jag att du tar kontakt med Kundservice på 0735 - 300 400 för att få hjälp med beställningen.
Kommer upp ”hoppsan, det gick inte ... testa igen..”
mitt abonnemang går ut nu i sept och ska väl gå att förlänga då med en XS?
testade nu igen på morgonen men vill sig inte..

Svara