Besvarat

Förlängde men ångrade mig, fel bindningstid

  • 1 augusti 2018
  • 1 svar
  • 82 visningar

Hej, mitt abonemang går ut i slutet på okt 2018.
jag står för 2mobiler.
jag beställde 2st mobiler men ångrade mig efter 2timmar.
ringde tillbaka. Inga problem var det. Men mobilerna blev skickade. Fick sms om det. Ringde igen o vi kom överrens om att jag inte skulle hämta hos ombudet👍
Men nu ser jag att abbonemanget har ändrats 2år framåt 2020 oktober😳
det ändras väll tillbaka till 2018 okt igen???
mvh
icon

Bästa svar av Jocke 2 augusti 2018, 08:57

Hej @Oskaraldo och välkommen till 3Community.

När vi har tagit emot produkterna du har returnerat kan det ta några dagar innan din bindningstid backa tillbaka till ditt gamla avtal. Du kan själv se på vår kundportal, Mitt3 när din bindningstid har återgått till tidigare, som du hade innan förlängningen av avtalet.
Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +10
Hej @Oskaraldo och välkommen till 3Community.

När vi har tagit emot produkterna du har returnerat kan det ta några dagar innan din bindningstid backa tillbaka till ditt gamla avtal. Du kan själv se på vår kundportal, Mitt3 när din bindningstid har återgått till tidigare, som du hade innan förlängningen av avtalet.

Svara