Besvarat

Byta telefon vid beställning?

  • 10 October 2019
  • 2 svar
  • 311 visningar

Jag tecknade nytt abbonemang igår, ert erbjudande för Apple XR, 24 mån för 449 kr i månaden i 24 mån. Nu funderar jag på om det hade varit bättre att teckna abbonnemanget för iPhone 11 24 månader för 529 kr i 24 månader. Går det att ändra och ingår AirPods i det erbjudandet också?

[b][Redigerat] - [/b][i]Ämnet har flyttats till mobil[/i] - [i]Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre[/i]

icon

Bäst svar av Pettersson 10 October 2019, 19:44

Visa original

2 svar

Användarnivå 7
Emblem +40
Hej,

vad som är bäst, är svårt att svara på eftersom det är något du behöver avgöra själv. Om den senaste modellen - med den bästa prestandan är viktigt för dig så är iPhone 11 ett bättre val. iPhone XR är dock fortfarande en riktigt bra telefon.

Prisskillnaden med 15GB surf är 100kr/månad - totalt 2400kr under bindningstiden. iPhone XR kostar just nu 449kr/månad och iPhone 11 kostar 549kr/månad - båda med 15GB surf. Vad jag kan se ingår inte AirPods i erbjudandena som finns på hemsidan.
Användarnivå 7
Emblem +38
Hej, som @Pettersson skriver är det högst personligt vad man känner för den senaste modellen.

Men uppdateringarna från förra året är först och främst kameran, som nu är helt galet bra menar väldigt många. Batteriet skärmen är samma som året innan med en ny processor. Om det var jag hade jag försökt byta upp mig till en iPhone 11. Då jag tycker att de uppgraderingarna gör det värt 🙂

Svara