Besvarat

Går inte att förlänga abonnemang på Tre.se

  • 9 September 2020
  • 5 svar
  • 432 visningar

Hejsan.jag har varit kund hos er under väldigt många år o ja har alltid varit väldigt nöjd,de har inte varit några problem alls. men nu till det pinsamma o jobbiga,ja fick  ekonomiska problem för ett tag sen men ja har aldrig strulat med mina räkningar hos er( el ja har betalat in sent någon gång) o min bindningstid på mitt abonomang hos er gick ut för längesedan men ja betalar 339 kr/ månaden men mobilen gick sönder för ett bra tag sen.men nu verkar de som att ja inte kan uppdatera mitt abonomang hos er( el va det heter). så ja undrar va ja kan göra för att få ett/ fortsätta med mitt abonomang med mobil hos er fast min kreditvärdighet inte är bra.ja tänker att betala 349 kr i månaden för endast samtal sms o 16 gb är ju inte så billigt.som sagt ja har varit kund hos er under väldigt många år  o ja vill inte ha den nyaste mobilen utan bara ha en till det abonomanget ja betalar varje månad finns de något ja kan göra? el är de smartast att säga upp abonnemanget o skaffat ett kontantkort någonstans? ja hoppas  verkligen att ja missuppfatta något när ja inte fick igenom när ja fösöker förlänga mitt abonnemang. förlåt för mitt långa  meddelande, men kände att ja va tvungen att vara ärlig om min sits som ja hamnat i även om folk dömer en. ja vet inte hur ja ska gå tillväga o hoppas på svar från er. mvh T.j

 

// Redigerat // - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

icon

Bäst svar av Erik 9 September 2020, 12:51

Visa original

5 svar

Användarnivå 7
Emblem +38

Hej, låter väldigt tråkigt. Men min rekommendation är att kontakta  Tre direkt via chatt eller ringa. För att se vad dem kan hjälpa dig med. Eftersom detta är ett offentligt forum är det svårt att hjälpa direkt här. Men jag rekommenderar varmt att ringa eller starta chatt för att kunna se vilka möjligheter just nu har! All lycka till! 

Användarnivå 7
Emblem +10

Hej @Tozzi82 och varmt välkommen till 3Community!

Jag antar att du gjorde beställningen på Tre.se, fick du något felmeddelande när du försökte förlänga abonnemanget? Det bör inte vara några problem för dig att skaffa en ny mobil på ditt befintliga abonnemang. Som @Chipsgeneralen  nämner är det bäst att ta kontakt med mina kollegor på kundservice, antigen via chatt eller telefon så hjälper de dig vidare. :relaxed:

Hej @Tozzi82 och varmt välkommen till 3Community!

Jag antar att du gjorde beställningen på Tre.se, fick du något felmeddelande när du försökte förlänga abonnemanget? Det bör inte vara några problem för dig att skaffa en ny mobil på ditt befintliga abonnemang. Som @Chipsgeneralen  nämner är det bäst att ta kontakt med mina kollegor på kundservice, antigen via chatt eller telefon så hjälper de dig vidare. :relaxed:

amen wow så snabba svar man får här verkligen tusen tack..grejen är att ja prata med kundservice för någon månad sedan o han sa bara att de inte gick igenom o att ja kunde överlåta abonomanget o sen har har ja inte vågat ringa igen för ja kände mig så himla dum.. men du tror att de kanske ska gå fast min situation? då kanske ja vågar prova att ringa igen,ska ja säga att ja vill lägga till en mobil på mitt befintliga abonnemang? han kanske trodde ja ville ha ett helt nytt abonnemang.. förlåt för min osäkerhet o alla frågor men tack för en super service här på community-tre.mvh Therese johansson

Hej, låter väldigt tråkigt. Men min rekommendation är att kontakta  Tre direkt via chatt eller ringa. För att se vad dem kan hjälpa dig med. Eftersom detta är ett offentligt forum är det svårt att hjälpa direkt här. Men jag rekommenderar varmt att ringa eller starta chatt för att kunna se vilka möjligheter just nu har! All lycka till! 

verkligen tusen tack för ditt svar, känns  väldigt bra att du tog dig tid att svara fast de i grund o botten är mitt eget fel att ja hamnat  i en svår  situation. ni låter så positiv så ja kanske vågat att ringa o fråga igen om ja inte kan få lägga till en mobil till mitt abonnemanget, för sist sa som bara att ja kunde överlåta de på någon annan, men ja hoppas dom missförstod mig så. Tack än en gång för ditt svar..mvh therese

Användarnivå 7
Emblem +10

Hej @Tozzi82 och varmt välkommen till 3Community!

Jag antar att du gjorde beställningen på Tre.se, fick du något felmeddelande när du försökte förlänga abonnemanget? Det bör inte vara några problem för dig att skaffa en ny mobil på ditt befintliga abonnemang. Som @Chipsgeneralen  nämner är det bäst att ta kontakt med mina kollegor på kundservice, antigen via chatt eller telefon så hjälper de dig vidare. :relaxed:

amen wow så snabba svar man får här verkligen tusen tack..grejen är att ja prata med kundservice för någon månad sedan o han sa bara att de inte gick igenom o att ja kunde överlåta abonomanget o sen har har ja inte vågat ringa igen för ja kände mig så himla dum.. men du tror att de kanske ska gå fast min situation? då kanske ja vågar prova att ringa igen,ska ja säga att ja vill lägga till en mobil på mitt befintliga abonnemang? han kanske trodde ja ville ha ett helt nytt abonnemang.. förlåt för min osäkerhet o alla frågor men tack för en super service här på community-tre.mvh Therese johansson

Ah jag förstår, kanske blivit nåt missförstånd. :disappointed_relieved:
Jag hoppas att allt går vägen denna gång och du får ny mobil. Önskar dig en fin dag!

Svara