Besvarat

Hur mycket kostar självrisken med 3Försäkring

  • 3 June 2019
  • 3 svar
  • 1176 visningar

Hej hur mycket ligger självrisk en på om det behöver bytas ladduttaget Huawei p10 mate pro ?
icon

Bäst svar av Tretin 10 June 2019, 09:19

Visa original

3 svar

Användarnivå 5
Emblem +9
Tjenare @Tok69

Om du syftar på självrisken med vår tjänst 3Försäkring eller Square Trade så ligger den på 899 kr. 🙂
Hej Emil ja jag syftar på 3försäkring som jag betalar 99 :-/Mån för och nu vill ni ha 899 kr i självrisk för att byta usb c kontakten ?? Det finn ju flera auktoriserade verkstäder som gör detta jobb för mellan 500-700 :- Så de 1000 kronorna jag redan lagt på försäkringen känns ju ganska bortkastade..
Användarnivå 4
Emblem +9
Hej Emil ja jag syftar på 3försäkring som jag betalar 99 :-/Mån för och nu vill ni ha 899 kr i självrisk för att byta usb c kontakten ?? Det finn ju flera auktoriserade verkstäder som gör detta jobb för mellan 500-700 :- Så de 1000 kronorna jag redan lagt på försäkringen känns ju ganska bortkastade..

Halloj halloj! 😊

Det låter som du har den vanliga försäkringen 3Försäkring och då är självrisken 799* kronor. Du kan läsa mer om din försäkring här på vår hemsida. Om den är en mindre skada på mobilen som du kan åtgärda hos en auktoriserad verkstad för en mindre slant så är ju det såklart mer värt - försäkringen täcker ju även större skador som kan kosta mer att åtgärda och då är ju självrisken ett bättre alternativ.

Vi har även en annan försäkring som heter 3Försäkring Express om man vill kika på den här.

Svara