Besvarat

Jag har inte fått min orderbekräftelse

  • 18 September 2018
  • 5 svar
  • 1012 visningar

Jag har beställt iPhone XS men inte fått något ordernummer ännu, vad beror det på?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang
icon

Bäst svar av Tristan 18 September 2018, 18:50

Visa original

5 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Hej Kevin!

Ordernummer skickas ut via SMS eller mail 1-3 arbetsdagar efter beställning.

Det är först när din beställning har blivit hanterad, vilket sker i turordning enligt beställningstillfälle, som ett ordernummer skapas.
Kevin har du fått någon orderbekräftelse på Mail?
Bifogat i orderbekräftelsen bör du finna en pdf-fil, Öppna den och kolla högst upp i vänstra hörnet så bör du se ditt ordernummer.
Annars är det bara hålla tummarna att du står näst på tur i kösystemet.

/Viper
Ja jag har fått en orderbekräftelse via mail men inte någon pdf bifogad i det. Beror det på att jag beställde den lite innan 11 på release dagen?
Allt beror på vilken konfiguration du valt, vissa är populärare än andra, du har nog ”tyvärr” valt en mer poppis modell. Sen kan det ju ha med tilldelningen att göra. Bara hoppas att det går fort men 1-2 veckor är nog rimligt att det kommer att ta innan det blir någon telefon.
Jag har heller inte fått ordernummer, varken på SMS och precis som ditt mail så var även mitt utan bifogad PDF.

Skrev dock till 3 på Facebook och allting såg bra ut där enligt han jag pratade med, så får hoppas på att det stämmer.

Beställde runt kl 11 i fredags och killen i telefon sa att jag var tidig med att beställa.

Svara