Besvarat

justera bindingtiden i förväg

  • 28 July 2020
  • 3 svar
  • 183 visningar

Min telefon har bindningstid till den 10/2 2021. Jag skulle vilja köpa loss en månad så jag bara har bindningstid till den 10/1 2021 istället. Går det??

 

Nya iPhone kommer förmodligen redan i september. Jag vill ju ha den nya iPhone direkt när den släpp så är därför jag vill ändra bindningstiden så jag kan skaffa nya iPhone direkt 🙂. Jag vill kunna beställa via nätet och inte behöva ringa till abonnemangsavdelningen den dagen iPhone släpps så. Så jag vill gärna justera min bindningstid

icon

Bäst svar av JeppePeppe 29 July 2020, 10:13

Visa original

3 svar

Användarnivå 7
Emblem +36

Hejsan @Fredrik1994:rainbow:

Tyvärr går det inte att endast köpa loss en månad från din bindningstid. Det du kan göra, är att när det är dags att beställa den nya telefonen - kontakta vår kundservice, så kan de hjälpa dig att köpa loss bindningstiden.

 

Ah okej! Men då måste man väl ringa abonnemangsavdelningen eller det räcker med vanliga kundtjänsten? :)

Användarnivå 7
Emblem +36

Ah okej! Men då måste man väl ringa abonnemangsavdelningen eller det räcker med vanliga kundtjänsten? :)

Nej förlåt! Det är abonnemangsavdelningen som gäller. Deras nummer är 0735-300 344 (helgfria vardagar 8.00 - 18.00) :wink:

Svara