Besvarat

kampanj 100gb extra

  • 28 June 2021
  • 5 svar
  • 233 visningar

Jag förlängde mitt abonnemang och kommer få 100gb i tre månader. Min fråga är om den surfen läggs som pott och isf hur länge den ligger kvar?

icon

Bäst svar av Jocke 28 June 2021, 13:52

Visa original

5 svar

Användarnivå 7
Emblem +40

@Matiros Hej,

 

du får 100GB varje månad i tre månader om du tecknat ett abonnemang under den pågående kampanjen. 📲 Surfen sparas inte som pott, utan nollställs varje månadsskifte. 

@Matiros Hej,

 

du får 100GB varje månad i tre månader om du tecknat ett abonnemang under den pågående kampanjen. 📲 Surfen sparas inte som pott, utan nollställs varje månadsskifte. 

Hej och tack för svar. 
 

Är du säker på det? Enligt ”Nils” på Tre kundtjänst är det tvärtom… fick svar på deras Twitterkonto nyss… 

Användarnivå 7
Emblem +40

@Matiros Konstigt! Mig veterligen går det inte att spara surf hos Tre. Med undantaget extrasurf som gäller till och med månaden efter den köps. Men inte längre än så. 

 

I villkoren för erbjudandet står följande:

Extrapott 100GB gäller per månad i tre månader. I abonnemanget 3Flexibel 15GB ingår 15 GB data/mån, samt samtal, SMS och MMS inom EU/EES (dock inte trafik från Sverige till utlandet, samt betal- och satellitsamtal/-SMS).

Det tolkar jag som att du får 100GB/månad i tre månader och att det då är 100GB som gäller i den aktuella månaden. 

 

Kanske någon från Tre kan bekräfta eller dementera detta här med? 😅

@Matiros Konstigt! Mig veterligen går det inte att spara surf hos Tre. Med undantaget extrasurf som gäller till och med månaden efter den köps. Men inte längre än så. 

 

I villkoren för erbjudandet står följande:

Extrapott 100GB gäller per månad i tre månader. I abonnemanget 3Flexibel 15GB ingår 15 GB data/mån, samt samtal, SMS och MMS inom EU/EES (dock inte trafik från Sverige till utlandet, samt betal- och satellitsamtal/-SMS).

Det tolkar jag som att du får 100GB/månad i tre månader och att det då är 100GB som gäller i den aktuella månaden. 

Ja så tolkade jag det också. 

Användarnivå 5
Emblem +10

@Matiros Konstigt! Mig veterligen går det inte att spara surf hos Tre. Med undantaget extrasurf som gäller till och med månaden efter den köps. Men inte längre än så. 

 

I villkoren för erbjudandet står följande:

Extrapott 100GB gäller per månad i tre månader. I abonnemanget 3Flexibel 15GB ingår 15 GB data/mån, samt samtal, SMS och MMS inom EU/EES (dock inte trafik från Sverige till utlandet, samt betal- och satellitsamtal/-SMS).

Det tolkar jag som att du får 100GB/månad i tre månader och att det då är 100GB som gäller i den aktuella månaden. 

 

Kanske någon från Tre kan bekräfta eller dementera detta här med? 😅

Surfen går inte att spara utan nollställs varje månad. Har du kvar 50GB efter en månad och ny månad påbörjas försvinner de 50GB och du påbörjar månad två med 100GB och ej 150GB :slight_smile: .

Svara