Besvarat

Kan inte tanka på kontantkort med kreditkort

  • 31 October 2019
  • 4 svar
  • 210 visningar

Jag kan inte betala tankning av mitt nya kontantkort med mitt kreditkort. Jag har haft kreditkortet i ett år och det fungerar överallt förutom hos Tre. Varför?

 

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

icon

Bäst svar av Nils 1 November 2019, 10:25

Visa original

4 svar

Användarnivå 7
Emblem +38

Hej, jag har en grej med mitt kort där jag i bankappen måste godkänna internetbetalningar i en timme. Annars kan jag inte handla på nätet. Är det något sådant som kan ha hänt med ditt kort? 

Tack för snabbt svar.

Jag får meddelandet: Det gick inte att debitera ditt betalkort. Vänligen kontrollera dina kortuppgifter.

Och jag har kontrollerat dem många gånger nu.

Annars när jag handlar online får jag en kod skickad till en telefon som jag knappar in som godkännande, fungerar perfekt överallt men inte för att tanka på hos Tre.

Användarnivå 5
Emblem +36

Hejsan @KarolinK ! 

Har det fungerat nu efter detta? Jag såg nämligen på Aftonbladet igår att det var problem med kortbetalningar i hela Sverige vid den här tiden och jag anar att det kan vara kopplat till det?

 

Tack Nils! Jag såg att du svarade häromdagen och jag har försökt att betala igen senast idag, men det fungerar fortfarande inte. Det får bli ett annat simkort med värdebevis från kiosken för mig nu.

Svara