Besvarat

Kolli/sändnr

• 7 oktober 2018
  • 4 svar
  • 374 visningar

• Registrerad användare
  • 2 svar
Har förlängt abonnemang och skulle vilja ha kolli/sändningsnr. på iPhone 8an.
mvh Dante
icon

Bästa svar av Tristan 7 oktober 2018, 16:30

Hej Dante!

Du får SMS med Kolli-ID så snart som försändelsen är packad och klar för avsändning.
Därefter kan du följa försändelsen via PostNords kanaler.

Om du håller lite koll på Mitt3 eller i Mitt3-appen kan du se när ditt abonnemang ändras till den nya abonnemangsformen, då är också din mobil redo att skickas till dig eftersom förändringar av abonnemang vid förlängning träder i kraft först när mobilen skickas.
Visa original

4 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Hej Dante!

Du får SMS med Kolli-ID så snart som försändelsen är packad och klar för avsändning.
Därefter kan du följa försändelsen via PostNords kanaler.

Om du håller lite koll på Mitt3 eller i Mitt3-appen kan du se när ditt abonnemang ändras till den nya abonnemangsformen, då är också din mobil redo att skickas till dig eftersom förändringar av abonnemang vid förlängning träder i kraft först när mobilen skickas.
ok, tack. Abonnemanget är ändrat men problemet är att jag angav fel tel nr när jag beställde.
Användarnivå 5
Emblem +10
@Dante

Jag förstår och då blev det lite mer problematiskt eftersom de automatiska systemen inte fungerar med fel nummer.

Det du behöver göra då är att ta kontakt med Kundservice, det går fortast via telefon på 300 i din 3-mobil, för att få Kolli-ID skickat till ditt abonnemangsnummer.

Ha en trevlig kväll.

: )
Ok, Tackdesamma 🙂

Svara