Besvarat

Mailadress till kundservice

  • 9 May 2019
  • 12 svar
  • 11689 visningar

Till vilken mailadress ska man skicka blanketter, fullmakt t.ex.?
icon

Bäst svar av Tretin 10 May 2019, 11:40

Visa original

12 svar

Drog iväg ett till kundservice@tre.se, får se om det funkar...
Användarnivå 4
Emblem +9
Drog iväg ett till kundservice@tre.se, får se om det funkar...

Den stämmer bra! :-)

Vi rekommenderar däremot att använda formuläret i första hand.

Ni har så dåligt nät så man blir så förvånad.Ni bryr er inte om era kunder.

Vad heter Charlotte på e-mail-teamet hos 3 i efternamn, och vilken titel har hon?

Hejsan, 

Jag betalade all min faktura i gott tid vet ej varför fick jag ett påminnelse Mail om betalning? 

 

tack 

Användarnivå 5
Emblem +9

Hejsan @Madina 

Jag kan tyvärr inte se över ditt ärende härifrån. Ibland kan det bero på att man får fakturan via Kivra men betalar direkt via Mitt3 appen eller via sin bank. I detta fall rekommenderar jag att du kontaktar vår kundservice för att se vad som kan ha hänt. 

Hej!
jag har abonnemang hos TRE 3.  

jag är på semester i Uzbekistan och nu ni har debiterade för surf

Skulle ni förklara mig. 

Mvh Atakulov 

Hej, vi förlängde fyra abonnemang hos er i butik. När vi var klara frågade killen i butiken om han fick skicka med en ny iPad utan extra kostnad. Självklart sa vi efter ha försäkrat oss om att det inte skulle kosta oss något. 
Men nu när första räkningen kommer är då ipaden med på en slags avbetalning på 150 kr i månaden. Det står klart och tydligt att detta är månad 1 av 36 och att återstående summa är något på 5300 kr. Tyvärr är det inte utan kostnad enligt mig. 
Vad kan vi göra för att fakturan skall rättas till?

Ska en spela in samtalen när man skaffar dem i butik för att inte bli lurade???

Användarnivå 6
Emblem +40


Hej @Atakulov 

Beroende på vad du har för abonnemang så är det bra att kika så 3världen ingår för dig som nedan länk & bild visar . 

Sen som jag tolkar det sista längst ner på bilden , är att de börjar kosta pengar enligt en prislista av något slag . Om man inte kopplat upp sig efter 30 dagar . Är mest till för kortare vistelser . 
 

Sen är de en gräns på 60 GB per månad om inte jag minns fel och läst rätt . 

https://www.tre.se/handla/tjanster/3varlden

Denna kan va bra att kika på också . Det finns ett kostnadstak för kostnader utomlands som är på 625 kr / månaden , men man har möjlighet att ändra . Du ska kunna se i inloggat läge specifikationer som redogör vad du har och vad som kostar utöver det ditt avtal gäller . 

https://www.tre.se/support/dokument/prislistor/utland

Med vänlig hälsning, F 

Användarnivå 6
Emblem +40

Hej, vi förlängde fyra abonnemang hos er i butik. När vi var klara frågade killen i butiken om han fick skicka med en ny iPad utan extra kostnad. Självklart sa vi efter ha försäkrat oss om att det inte skulle kosta oss något. 
Men nu när första räkningen kommer är då ipaden med på en slags avbetalning på 150 kr i månaden. Det står klart och tydligt att detta är månad 1 av 36 och att återstående summa är något på 5300 kr. Tyvärr är det inte utan kostnad enligt mig. 
Vad kan vi göra för att fakturan skall rättas till?

Ska en spela in samtalen när man skaffar dem i butik för att inte bli lurade???

 

Hejsan , @Lussan  ajdå det va inte bra att det blev på det viset . Va ni inne hos 3Butik eller va det någon återförsäljare för 3 ?

Låter konstigt det med ipaden , speciellt när de inte låter som det har skrivits något avtal om det . Antar förnyelsen av era abbonnemang gjordes för någon månad tillbaka och detta är eran första faktura ?

Gäller lite andra regler och så i vart man köper . Om man köper på nätet gäller det här tex. https://www.tre.se/support/dokument/avtal-angerratt

Men vid köp i butik ett helt annat . Men jag skulle nog säga att det är mot kundtjänst ni får vända er emot och se vad det är som gått galet . Om man tex ser över på 3 hemsida, så har jag inte hittat tex att man får ipad på köpet om man vill eller inte vill. Utan alla är ju med avbetalning .

https://www.tre.se/support#kontaktaoss här har du info för hur du kan kontakta dom.

 

Mvh F

Användarnivå 7
Emblem +40

@Lussan Hej,

 

tråkigt att det känns som att det inte blivit som ni har kommit överens om. I första hand skulle jag rekommendera att du kontaktar den butik du genomförde detta i - oavsett om det är en 3Butik eller återförsäljare.

 

Om ni, mot förmodan, inte skulle hitta en lösning är det nog kundtjänst som är bäst att kontakta - som skrivs ovan. 

Får ringa kundtjänst. Det står med i fakturan att ipaden är med som ett köp för att sedan raden under dras av med beskrivning ”rabatt” och hela summan är avdragen. 

Bland delbetalningar dyker den sedan upp då med beskrivningen jag skrev, månad 1 av 36 osv.  Den delbetalningen är inte avdragen sedan utan är med i totalsumman på fakturan.

Kommer vara väldigt skeptisk till allt de säger nästa gång, det låter ju så bra när man står där i butiken. Var förövrigt en tre butik så ingen återförsäljare.

 

Svara