Fråga

Problem med förlängning och bindningstid

  • 13 September 2019
  • 8 svar
  • 316 visningar

Hej!
Idag ville jag förlänga mitt abonnemang, som ska vara obunden, med ingen mobil som jag betalar, och när jag skriver in mobilnummer på tre´s hemsida, så står det att abonnemanget är bunden till maj 2020. Det är så att jag ändrade paketet (dvs abonnemangstypen) när det gick ut och förra mobilen betalades av, och sa att jag vill inte binda mig, som blwv också bekräftat att flera medarbetare på Tre, som samtidigt sa att jag kan när som helst binga abonnemanget igen, samt ta en ny mobil. Nu står det datumet när jag ändade prisplanen som ny bindningtid...

Kan någon hjälpa med råd om hur jag ska lösa detta snabbast? Det gäller ju nämligen den kampanj som de nu har på 11 Pro med AirPods...

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang

8 svar

Tänkte förköpa iPhone 11 med airpods för 499:- troligen de har tagit bort kampanj som skulle sluta den 15 sep kl 23:59.
Användarnivå 7
Emblem +38
Tänkte förköpa iPhone 11 med airpods för 499:- troligen de har tagit bort kampanj som skulle sluta den 15 sep kl 23:59.


kampanjen finns fortfarande kvar på hemsidan 🙂!
Hittar inte på hemsidan nu, det fanns igårkväll iaf
Är det någon link kan ni dela med?
Användarnivå 7
Emblem +38
Här har ni iPhone 11 inkl AirPods :)


det har varit ett galet tryck på sidan så det kan ha varit långsamt på att ladda osv. Vet att jag själv hade problem igår.
Tack för ditt svar! Igår såg jag airpods ingår värde 1995kr blabla 15 sep 23:59
Vi får se under dagen.
Trevlig helg


Användarnivå 7
Emblem +38
Tack för ditt svar! Igår såg jag airpods ingår värde 1995kr blabla 15 sep 23:59
Vi får se under dagen.
Trevlig helg



Nu vet jag inte specifikationerna för om det var ”så länge lagret räcker” deal eller något. För AirPods.

men såg att på iPhone 11 stämmer informationen inte.
den har snabbladdning som möjlighet men själva laddaren som ingår är en vanlig 5w som förra modellen. Medans iPhone 11 PRO har en 18W laddare som ingår, dvs snabbladdning ur låda.
Användarnivå 7
Emblem +10
@etgeed kontakta kundservice via Chatt/Facebook så hjälper de dig med AirPodsen 😉
Användarnivå 7
Emblem +10

Tack för ditt svar! Igår såg jag airpods ingår värde 1995kr blabla 15 sep 23:59
Vi får se under dagen.
Trevlig helg


Nu vet jag inte specifikationerna för om det var ”så länge lagret räcker” deal eller något. För AirPods.

men såg att på iPhone 11 stämmer informationen inte.
den har snabbladdning som möjlighet men själva laddaren som ingår är en vanlig 5w som förra modellen. Medans iPhone 11 PRO har en 18W laddare som ingår, dvs snabbladdning ur låda.



Tack för att du påpekade felet med laddaren @Chipsgeneralen, nu har vi rättat till det. 👌🏻

Svara