Samla familjen hos Tre

• 13 februari 2019
  • 0 svar
  • 484 visningar
Samla familjen hos Tre
Användarnivå 3
Emblem +9
Det är inte bara enklare att ha sina abonnemang samlade på samma ställe - det är också billigare. Du kan spara hundratals kronor om året genom att samla familjens abonnemang på samma faktura. Det spelar ingen roll hur många ni är eller om det är med eller utan en mobil. Dags att samla familjen!

Samla familjen hos Tre.

Vi på Tre tror på att det ska vara enkelt att som familj ha ett bra uppkopplat liv. Nu kan du samla familjens abonnemang och sänka din månadskostnad med 50 kronor i månaden. Erbjudandet går att ta del utav när du förlänger eller tecknar abonnemang med 12 eller 24 månaders bindningstid.

Hur fungerar det?

För att sänka din månadskostnad genom att samla familjens abonnemang behöver du ha minst två abonnemang. Exempel:

Som vanligt ingår även den fria musikstreamingen och WiFi-samtal. 3Världen ingår även om du har 3Surfa 10GB och uppåt så att man kan surfa precis som hemma i 80 länder över hela världen. Läs mer om 3Världen här på forumet. Du kan även dela surfen helt gratis med vår app 3Skicka Surf som du kostnadsfritt kan ladda ned via AppStore eller Google Play.

Vanliga frågor.

Får jag mer rabatt ju fler abonnemang jag samlar?
- Nej. När du har två abonnemang eller fler av 3Surfa 2GB till Obegränsat, 3Bredband 3GB-60GB och/eller 3Bredband Hemma 100GB-500GB får du 50 kronor rabatt på din faktura.

Om jag står för ett abonnemang, och min sambo för ett annat, kan jag ta del av samlarabatten då?
- Nej. Abonnemangen måste stå på samma person. Du kan enkelt överlåta ditt abonnemang för att samla dom under samma person via vår hemsida.

Kan jag ta del av samlarabatten om jag har särfaktura?
- Ja, men det kräver att särfakturan har minst två abonnemang under sig.

Jag har redan två abonnemang, hur får jag samlarabatten?
- Om du redan har två abonnemang och båda är något av 3Surfa 2GB till Obegränsat, 3Bredband 3GB-60GB och/eller 3Bredband Hemma 100GB-500GB får du automatiskt samlarrabatten. Om du har en äldre prisplan och vill ta del utav samlarabatten kan du chatta eller ringa oss på 0735 300 306 så hjälper vi dig ordna med abonnemangen.

Vart ser jag samlarabatten?
- Du hittar samlarabatten längst ned på kontosammanställningen under "Övrigt" på din faktura.

Detta ämne har stängt för kommentarer