Besvarat

Kostnadskontroll

  • 26 April 2019
  • 3 svar
  • 2045 visningar

Igår låste ni upp min mobil men nu är den tydligen spärrad igen! Igår sa ni att kostnadskontroll var uppnådd och det verkade ha att göra med att vi åkt färja! Jag är i Tyskland och behöver snabb hjälp!
Mvh
Inger
icon

Bäst svar av Emanuel 2 May 2019, 12:18

Visa original

3 svar

Användarnivå 5
Emblem +9
Hej @Gullet


Du behöver kontakta vår kundservice för att få hjälp med ditt ärende.

Hjälp! Jag ville ändra kontrollgränsen på min sons abonnemang och klickade på pausa...nu kan jag inte ändra tillbaka...vad händer nu?? Jag vill inte att han använder mer surf eller drar på sig andra kostnader utöver abonnemangskostnaden!

Användarnivå 5
Emblem +10

Hjälp! Jag ville ändra kontrollgränsen på min sons abonnemang och klickade på pausa...nu kan jag inte ändra tillbaka...vad händer nu?? Jag vill inte att han använder mer surf eller drar på sig andra kostnader utöver abonnemangskostnaden!

 

Det är möjligt att ändra eller pausa kostnadskontrollen en gång per månad. Har du pausat kostnadskontrollen nu i december kommer kostnadskontrollen först att börja gälla igen i januari. 

Svara