Besvarat

Häva abonnemangsspärr

  • 6 December 2018
  • 5 svar
  • 384 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 kommentarer
Ringde igår för att häva abonnemangs spärren och beställa ett nytt simkort till samma nr vilket ska vara ordnat simkortet kom idag och abonnemanget är fortfarande spärrat :S Kan till lägga att jag även aktiverat nya simkortet ganska konstig om jag får säga så kommer ju inte åt ett skit pga detta mvh
icon

Bäst svar av Pettersson 6 December 2018, 21:55

Visa original

5 svar

Användarnivå 7
Emblem +40
Hej,

vad konstigt det låter! Har du testat att starta om din mobiltelefon?

Om du inte fått igång det kan du chatta med 3s kundservice här, öppet vardagar 8-17. Tre finns även på Facebook, då kan du skicka ett privat meddelande till dem och få hjälp den vägen. Självklart går det bra att ringa också - men det kanske blir lite svårt om du inte har någon telefon. 🙂
Användarnivå 4
Emblem +9
Hejsan @Arruu!

Hur har det gått med nya SIM-kortet - kom det igång för dig? Återkom gärna och glöm inte att markera Petterssons svar som "Bästa svar" ifall det hjälpte dig! 🙂

Hej.

jaf har betalt min faktura för en vecka sen. Men fortfarande är mitt abonnemang spärrat.

Hej.

jaf har betalt min faktura för en vecka sen. Men fortfarande är mitt abonnemang spärrat.

 

Har betalt min faktura för en vecka sen men fortfarande spärr :(

Svara