Besvarat

Spärrat abonnemang


Hade missat en faktura o därmed fått mitt abonnemang avstängt. Har nu betalat via mitt3 men det har gått mer än en timme och det har inte öppnats än. Vad är det för fel?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till faktura
icon

Bästa svar av Nils 8 januari 2019, 13:33

Hejsan @Triicky!

Hoppas allt är fint! Jag vill även passa på att inflika lite snabbt att det kan vara bra att som @Pettersson skriver starta om telefonen.

Jag har dock även varit med om att spärren tas bort först efter ett par timmar. Det kan dröja ända upp till 24 timmar, men sker normalt betydligt snabbare.

Visa original

2 svar

Användarnivå 4
Emblem +10
Hejsan @Triicky!

Hoppas allt är fint! Jag vill även passa på att inflika lite snabbt att det kan vara bra att som @Pettersson skriver starta om telefonen.

Jag har dock även varit med om att spärren tas bort först efter ett par timmar. Det kan dröja ända upp till 24 timmar, men sker normalt betydligt snabbare.
Användarnivå 6
Emblem +10
Hej,

har det kommit igång än? 🙂 Testa annars att starta om din telefon!

Svara

    Vi använder cookies

    Genom att använda 3Community godkänner du att vi använder cookies för att förbättra och anpassa din upplevelse. Läs mer.

    Acceptera Cookie settings