Besvarat

Surf i Ryssland

  • 10 June 2018
  • 4 svar
  • 712 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 kommentarer
Hej, jag ska iväg till Ryssland under fotbolls-VM så jag undrar hur det ser ut med surf där? Kan man köpa till nån tjänst som gör att man kan surfa till ett rimligt pris?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till utland
icon

Bäst svar av Erik 11 June 2018, 13:26

Visa original

4 svar

Användarnivå 7
Emblem +10
Hej Joel. Välkommen till 3Community. ☺️
Vad roligt! Hoppas att du besöker både St.- Petersburg och Kazan, otroligt fina städer! 🌆
Riktigt bra fråga måste jag säga, det är säkerligen fler som funderar kring det.

Som det ser ut just nu så finns det inga specifika tjänster för roaming i Ryssland utan det är ordinarie priser som gäller. Sök på Ryssland här så ser du exakt hur det ser ut. Skulle det vara några förändringar så säger vi naturligtvis till!
Användarnivå 7
Emblem +10
Hej igen! Jag har nu kollat med mina kollegor och kan faktiskt redan nu ge dig lite förhandsinfo gällande din fundering.

Inför årets VM kommer vi att sänka listpriset för samtal och sms i Ryssland och några andra länder som inte ingår i EU/EES. Prislista
Samtidigt släpper vi även ny Surfpass som ger dig möjlighet att surfa i nedan länder till en lägre, fast kostnad.

3Surfpass 0,5 GB - 99 kr (SMS-kod 500)
3Surfpass 1GB - 199 kr (SMS-kod 1000)
3Surfpass 5 GB - 299 kr (SMS-kod 5000)

Albanien, Andorra (ingår ej i Surfpass), Vitryssland, Bosnien & Hercegovina, Färöarna, Grönland, Makedonien, Moldavien, Monaco, Montenegro, Ryssland, Serbien, Schweiz, Turkiet (inkl Norra Cypern) och Ukraina.

3Surfpass kan enkelt beställas via Mitt3 eller genom ett SMS med vald kod till nummer 2527.
Hur använder jag tre.se i Ryssland och vad kostar det att surfa och ringa?
Användarnivå 7
Emblem +10
Hur använder jag tre.se i Ryssland och vad kostar det att surfa och ringa?
Hej Harbard och varmt välkommen till 3Community!
Det finns faktiskt en tråd som jag tror kan besvara din fundering, jag flyttar din fråga dit. ☺

Svara