Besvarat

Viggo

  • 20 May 2018
  • 4 svar
  • 1616 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 kommentarer
Hej! Blev uppringd av en säljare från Viggo som övertalade mig att byta till er. Har ångrat mig, känns skumt med Viggo. Kan jag ångra mig här?
icon

Bäst svar av Pettersson 20 May 2018, 22:53

Visa original

4 svar

Användarnivå 7
Emblem +40
Lättast är att ringa 3s kundtjänst imorgon för att ångra sig skulle jag tro, 0771-735 300.

Vad är det som känns skumt med Viggo? Verkar vara ganska nya? 🙂
Användarnivå 5
Emblem +5
Hej @Leeze, varmt välkommen till 3 Community!

Viggo är en av våra återförsäljare. Om du inte har möjlighet att kontakta dem direkt för att ångra din beställning så är du som @Pettersson skriver varmt välkommen att komma i kontakt med vår kundservice på 0771-735 300 så hjälper vi dig vidare.
Kundservice hänvisar bara till tillbaka till viggo.

Senast jag fick ett samtal påstod han att han inte var säljare utan ville hjälpa mig att sänka kostnaden som viggo skapat.

Då frågade jag vilket företag han jobbade på och han ville inte svara.
Fick fråga tre gånger innan jag fick svar.
Han ringde från "mobile partner" och då sa jag så du jobbar inte år tre, då kanske insåg sitt misstag och sa helt plötsligt att om jag är otrevlig så vill han inte prata med mig mer och la på.

En timme senare ringer viggo upp och jag kan lova med säkerhet att det vara samma person som ringde från "mobile partner" och även nu sa han att han inte var säljare och ville flytta mitt abonnemang till deras nya samarbetspartner som jag inte kommer ihåg namnet på.

Misstänker att jag då fått fakturor från både den nya och tre eftersom abonnemanget är låst till tre nu.
Kommer att avsluta alla abonnemang med tre så snart bindningstiderna är slut för att betala 2500 / mån, är inte okej och jag förstår inte varför det blev så dyrt.

Säöljaren sa att jag skulle ha samma konstand som tidigare.

Jag kommer nog anmäla er till AR eftersom det trots allt är ni som har hand om mina aboonemang coh inte viggo.

Sluta skylla irån er. Ert eget fel att ni ablitar bedragre och lurendrejare. Varför skall jag som kund bli lidande för detta.

Har varit i kontakt med kundtjänst och de bara hänvisar tillbaka till viggo och skrattar åt mig.

Så dra dit pepparn växer och fy fn för er och eran kundtjänst som är skit.

Med Vänliga Hälsningar
/Hasse
Användarnivå 7
Emblem +10
Kundservice hänvisar bara till tillbaka till viggo.

Senast jag fick ett samtal påstod han att han inte var säljare utan ville hjälpa mig att sänka kostnaden som viggo skapat.

Då frågade jag vilket företag han jobbade på och han ville inte svara.
Fick fråga tre gånger innan jag fick svar.
Han ringde från "mobile partner" och då sa jag så du jobbar inte år tre, då kanske insåg sitt misstag och sa helt plötsligt att om jag är otrevlig så vill han inte prata med mig mer och la på.

En timme senare ringer viggo upp och jag kan lova med säkerhet att det vara samma person som ringde från "mobile partner" och även nu sa han att han inte var säljare och ville flytta mitt abonnemang till deras nya samarbetspartner som jag inte kommer ihåg namnet på.

Misstänker att jag då fått fakturor från både den nya och tre eftersom abonnemanget är låst till tre nu.
Kommer att avsluta alla abonnemang med tre så snart bindningstiderna är slut för att betala 2500 / mån, är inte okej och jag förstår inte varför det blev så dyrt.

Säöljaren sa att jag skulle ha samma konstand som tidigare.

Jag kommer nog anmäla er till AR eftersom det trots allt är ni som har hand om mina aboonemang coh inte viggo.

Sluta skylla irån er. Ert eget fel att ni ablitar bedragre och lurendrejare. Varför skall jag som kund bli lidande för detta.

Har varit i kontakt med kundtjänst och de bara hänvisar tillbaka till viggo och skrattar åt mig.

Så dra dit pepparn växer och fy fn för er och eran kundtjänst som är skit.

Med Vänliga Hälsningar
/Hasse


Hej Hasse, tack för att hör av dig!
Jag vill börja med att understryka att vi inte längre samarbetar med Mobile Group och blir man uppringd av dem så är det inte på uppdrag av Tre. Man har heller inte möjlighet att sälja våra abonnemang.

Om du har blivit kontaktad av Viggo och upplever att något inte stämmer så vill vi naturligtvis hjälpa dig vidare i ärendet. Jag beklagar att din tidigare kontakt med kundservice inte ledde till en lösning och vill gärna be om en till chans att se över ärendet igen. Skulle det vara okej om mina kollegor på kundservice kontaktar dig för att se över det hela?

@hesk

Svara