Viggo abonnemag

  • 11 May 2020
  • 2 svar
  • 156 visningar

Hej,

jag är besviken på tre eftersom jag känner att jag har blivit lurad av en telefonförsäljare från Viggo, som har sålt in ett bredband som jag inte har någon användning av. Sökte massa information ang. detta och då har tre haft en inlösnings tid på ett år. Det är inget tre har upplyst om utan man har fått leta efter det själv. Men jag som ringer fem månader försent  efter inlösnings tiden, kommer få betala för ett abonnemang som jag inte har någon användning av i nästan ett år till. Känner mig jättebesviken! Jag har varit jättenöjd med alla andra abonnemang hos er men nu är inte jag den som kommer sälja in tre till mina vänner!

//Karin

 

 

 


2 svar

Användarnivå 1

Hej Karin tråkigt att de har blivit som de blivit men tyvärr kan jag inte säga annat än att du måste betala av allt

Användarnivå 5
Emblem +9

Hejsan @Karin Lennartsson 

 

Jag beklagar att du känner så. Vi på 3Community kan tyvärr inte ta något annorlunda beslut kring ditt ärende via denna kanal. Det är vår kundservice som tar alla beslut och ser över ärenden som kretsar runt abonnemangs och avtalsfrågor. 

Svara