Besvarat

Vill ha obegränsad surf till rimligt pris. Finns det på 3? Andra bolag har det

  • 31 October 2018
  • 4 svar
  • 671 visningar

Hej!
Såg att det finns dom som har obegränsad surf-abonnemang här på 3, det vill jag också ha.
Är trött på att det mitt i nåt viktigt så tar det bara tvärt slut.
nu senast mellan den 27-29/10 så fick jag köpa extrasurf flera ggr,kostade alltför mkt och
det tog slut på onormalt kort tid.
Såg bara en konsert på svtplay, den varars inte så länge.
vad händer??

Tacksam om nån kan hjälpa!
icon

Bäst svar av Pettersson 1 November 2018, 18:12

Visa original

4 svar

Användarnivå 7
Emblem +40
Hej,

3 har ett abonnemang med helt obegränsad surf, det heter 3Surfa Obegränsad. Med det kan du surfa hur mycket som helst inom Sverige i din mobiltelefon.

När det gäller streaming av video så drar det väldigt mycket data. En timmes streaming kan dra upp till ca 1,2GB data om du använder SVT Play. Det innebär att extra surf snabbt kan ta slut och att köpa till massa extra surf hela tiden kan ju göra så att kostnaden drar iväg.
Användarnivå 7
Emblem +38
du kan alltid kolla på din historik i Mitt3 för att se hur mycket du gör av med, och sedan anpassa ditt abonnemang efter det, det kanske räcker med 40gb eller så är det obegränsat som gäller. Själv kör jag obegränsat, vilket för mig är nödvändigt, HD-video tar väldigt mycket bandbredd och eftersom jag tittar mycket på youtube så är detta för mig ”livsavgörande” då jag inte har en laptop/dator jag kan sköta jobb osv på.

Har du pengarna att lägga ut rekommenderar jag verkligen obegränsat. Ofta när det kommer nya telefonera finns det erbjudanden som är
väldigt bra. Så om du inte precis köpt telefon. Kan det vara värt att kolla in.
Hej Pettersson o Chipsgeneralen

tacl för era svar!
har 208 GB/mån. Men behöver obegränsad surf.
kan inte se var man kan kolla det på hemsidan.
kollar också på youtube, en a v anledningarna.
har ställt in på svtplay så det ska dra lite mindre, kommer inte ihåg, tror det var neråt 800 MB
😊
Användarnivå 7
Emblem +40
Hej,

om det gäller ett mobilabonnemang kan du se det här. Gäller det ett mobilt bredband ser du det här.

För mobila bredband så finns inte obegränsat i dagsläget, utan då är det upp till 500GB som finns. För mobilabonnemang finns det obegränsat att välja. Så vad som passar bäst beror ju lite på om det är i mobilen du använder mest data eller på ett bredband. 🙂

Svara