Besvarat

Aktivera 2.6 GHz frevensen

  • 22 May 2019
  • 4 svar
  • 143 visningar

för teknisk support 3 AB
kan du aktivera 2,6 GHz frekvens i SLITE och det omgivande området

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bäst svar av Nils 22 May 2019, 13:58

Visa original

4 svar

Användarnivå 5
Emblem +36
Halloj @Cezary!

När det kommer till just frekvensen 2.6GHz så är det något som vi kontinuerligt uppdaterar på master över hela landet.

Vi har ingen möjlighet att säga exakt när det sker i det område du befinner dig, eller ordna det nu direkt, men du kan hålla utkik på vår artikel du finner här, där vi skriver så fort någon uppdatering har skett.

Vi har även en artikel du kan se här med lite generell info om nät och hastigheter. 🙂
Halloj @Cezary!

När det kommer till just frekvensen 2.6GHz så är det något som vi kontinuerligt uppdaterar på master över hela landet.

Vi har ingen möjlighet att säga exakt när det sker i det område du befinner dig, eller ordna det nu direkt, men du kan hålla utkik på vår artikel du finner här, där vi skriver så fort någon uppdatering har skett.

Vi har även en artikel du kan se här med lite generell info om nät och hastigheter. 🙂



så jag frågar att i det ögonblickliga läget är Slite täckt av 2,6 GHz-frekvens i högst upp till fredagsläge fram till 12:30 lokal tid!
är det förståeligt för dig om jag ska upprepa en förfrågan?
Användarnivå 5
Emblem +36
Hej igen @Cezary .

I dagsläget finns ej 2.6GHz frekvensen i Slite och det är inget vi kan aktivera direkt. Jag rekommenderar att du håller utkik på ovan artiklar där vi uppdaterar så snart det finns tillgängligt.
Hej igen @Cezary .

I dagsläget finns ej 2.6GHz frekvensen i Slite och det är inget vi kan aktivera direkt. Jag rekommenderar att du håller utkik på ovan artiklar där vi uppdaterar så snart det finns tillgängligt.


Det kan vara så vänligt att SLITE behöver 2600 MHz i ditt nätverk eftersom 800 MHz är en liten överdrift!
för hur är det och den största staden under Visby är endast tänkt att ha 800 MHz, där praktiskt taget VISBY har 2600 MHz

Svara