Besvarat

Nya iPad 11”

  • 31 October 2018
  • 8 svar
  • 742 visningar

Hej

försöker hitta nya ipad 11” men hittar den inte. Finns den inte i 3:s utbud?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till bredband
icon

Bäst svar av Erik 10 December 2018, 10:12

Visa original

8 svar

Användarnivå 7
Emblem +40
Hej,

den nya iPaden verkar inte finnas i 3s sortiment än. Den släpps ju 7 november, så det finns ju några dagar kvar innan släppet. Huruvida den dyker upp eller ej vet jag inte. Men bäst är nog att hålla koll på 3s hemsida 🙂
Användarnivå 7
Emblem +38
tror Det kan komma om intresset är tillräckligt stort, eftersom
den även stödjer e-sim kan jag se den få stöd via tre till det så man kan ha ett ”data”kort i den kopplat till sitt vanliga abonnemang, men som någon sa så släpps den inte föräns den 7 november så bara att hålla koll på sidan!
Halloj!

Finns det några nyheter kring detta än? iPaden har ju börjat säljas nu
Användarnivå 7
Emblem +38
Det verkar inte som att någon operatör i dagsläget säljer den nya iPad Pro 11" och uppåt. Utan den gamla modellen verkar finns på några ställen.

Jag vet inte hur de var med de gamla iPad Pro men den nya stödjer bara Esim, det kan vara det som spökar, eftersom stöder för Esim just nu är lite smalt. Men Jag tror att det kan börja säljas när esim-tekniken från operatörernas håll utvecklas. Vilket lär bli inom det närmaste året om man ska tro olika utlåtanden!
Användarnivå 7
Emblem +40
@Chipsgeneralen Nya iPad Pro har fortfarande stöd för fysiska nano-sim-kort. Den har också stöd för eSIM.
Användarnivå 7
Emblem +38
@Chipsgeneralen Nya iPad Pro har fortfarande stöd för fysiska nano-sim-kort. Den har också stöd för eSIM.


snyggt, det hade jag helt missat. Ibland blir det för mycket nyheter på en gång!
Tack för uppstyrning!
Användarnivå 7
Emblem +10
Hej

försöker hitta nya ipad 11” men hittar den inte. Finns den inte i 3:s utbud?

Ämnet har flyttats till bredband


UPDATE
Från och med idag börjar vi sälja nya iPad Pro 11" 64 GB. Vi avvaktar med andra modeller tills vidare.

@Per Nellevad @Jonas N
Hej,

Jag skulle behöva minst 256gb storleken. Kommer ni ta in den? 64gb börjar kännas lite i underkant till en iPad Pro.

/Bobo

Svara