Besvarat

Störningar på erat nät?

  • 25 July 2020
  • 2 svar
  • 330 visningar

Tja tänkte kolla om det är några andra som har kraftiga störningar på erat nät just nu? Har mobiltbredband från Tre prövat starta om router osv gjort pingtest och ser att det blir spikar väldigt frekvent (brukar fungera felfritt) Även prövat min telefon vid sidan som oxå har Tre och samma sak på den om jag kör telefonens egna nät. Bor i Rångedala, Västra Götaland

icon

Bäst svar av Pettersson 26 July 2020, 15:48

Visa original

2 svar

Jag har problem med mobil internet i Rouming nu också. 3G slutade fungera utomlands. 

Användarnivå 7
Emblem +40

@Affectless Hej! Konstigt att det krånglar för dig, verkar inte finnas någon störning om man kollar på 3s driftinformation. Toppen att du testat att se hur svarstiden beter sig! Om du upplever samma problem på olika enheter, så verkar det ju som att det är något med nätet.

 

Det bästa du kan göra är att kontakta 3Kundservice under morgondagen om problemet fortfarande finns. Så får de skapa en felanmälan så att tekniker får kolla vidare på det. Innan du ringer, gör gärna något hastighetstest på Bredbandskollen och spara resultatet, kan vara bra att ha inför samtalet. :) Men förhoppningsvis fungerar det innan dess! 

Svara