F.A.Q.

Fakturakopior

  • 21 March 2018
  • 0 svar
  • 8717 visningar
Fakturakopior
Användarnivå 3

Om du behöver komma åt äldre fakturor av redovisningsskäl eller av ren nostalgi så kan du hitta de 24 senaste fakturorna om du loggar in på Mitt3 via webben.

Samtalsspecifikationerna tas bort efter 6 månader men resterande delar av din faktura som första sidan, kontosummering, momsspecifikation och summering per nummer finns kvar längre än så.

  1. Logga in på Mitt3, skrolla ned till Kostnader och klicka på Visa alla fakturor
  2. Här ser du alla dina fakturor, du kan även klicka på specifika om du vill se specifikationer
  3. Klicka fakturan du vill se och sedan Ladda ned fakturan som Pdf för att få fram specifikationen

 

Jag får upp ”du har inte tillgång till fakturor”, vad gör jag då?

Då låter det som att du har loggat in med ditt mobilnummer, eller är en användare på ett företag. För att kunna se fakturorna så behöver du logga in som administratör, och vara firmatecknare/administratör ifall det handlar om ett företagskonto. Logga ut och logga istället in med mobilt bank-ID eller din E-mail. Har du ännu inte registrerat dig som administratör så kan du göra det nedan.

Skapa administratörskonto
Skriv in ditt personnummer och din e-postadress och när kontot skapats så kommer ett lösenord att skickas till din folkbokföringsadress.

 

Vad gör jag om fakturan som jag letar efter är äldre än 18 månader?

Om fakturan som du letar efter är äldre än 18 månader så kan du komma i kontakt med vår kundservice och be dem skicka ut fakturan-/ fakturorna som du behöver. Kostanden för det ligger på 49 kr per fakturakopia.

Kundservice för företagskunder.
Kundservice för privatkunder.

 

Momsspecifikation - Om du bara behöver momsspecifikationen kan vi skicka den till dig kostnadsfritt. Kontakta kundservice för att få hjälp med det.


Det här ämnet är stängt för kommentarer