hej jag blev lovad 3 fria månader och sen kommer första fakturan på full pris, jag var i kontakt med kundtjänst och dem sa att det inte kunde se nått om detta. Jag har själv kontraktet med Veera Consulting som jag skrev under när dem värvade mig där det står 3 fria månader.fär står det t o m 3 fria abonnemangsmånader. vad ska jag göra?
Hej
Aj då det lät inte bra. Jag rekommenderar att du skickar in där detta framgår direkt till kundservice@tre.se så ser en kollega över det.
Har du kontaktinformation till säljföretaget på fakturan då? Jag har inte hört talas om företaget men de har ju uppenbarligen inte meddelat Tre om den utlovade rabatten så då behöver du ju kontakta dem och be dem lösa det. Hoppas det löser sig smidigt. Ibland lovar säljare för mycket känns det som. Men bra att du har det skriftligt!
Svara
Skriv in ditt användarnamn eller mejladress så skickar vi ett mejl till dig med instruktioner för att återställa ditt lösenord. 🔑