Besvarat

Abonnemang spärrat efter betalning

  • 18 January 2019
  • 1 svar
  • 151 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 kommentarer
Hej jag betalade igår en faktura på 468:- som var förfallen. Pengarna är dragna på mitt konto men mitt abonnemang stängdes av för 15 min. Kan ni kolla upp det. Mitt namn är Anne Lena Rydh

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till faktura - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bäst svar av Falken 19 January 2019, 13:45

Visa original

1 svar

Användarnivå 2
Emblem +1
Hej,

Jag citerar "Erik" från den här tråden.

"Hej och varmt välkommen till 3Community!
Det beror på hur betalningen gjordes:

Via internetbank: upp till 3 bankdagar
Kortbetalning via Mitt3: ca 1 timme

Om spärren inte släppts efter ovanstående tider så rekommenderar jag att du ser över betalningshistoriken på din internetbank för att se att betalningsuppdraget utförts. Om pengarna har dragits från kontot så kan du kontakta vår kundservice för att se över om betalningen tagits emot."

Vänligen /
Falken

Svara