Besvarat

angående min faktura

  • 28 November 2022
  • 1 svar
  • 206 visningar

Hej!

 

jag har haft en fast kostnad varje månad på mina faktura, nu är det helt plötsligt 400kr dyrare? 
jag vill gärna ni kollar upp detta så fort som möjligt! 

icon

Bäst svar av frodrik91 28 November 2022, 23:56

Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan 🙂, @Filippa thorn 

Du kan se på din faktura specifikation exakt i detalj vad du betalar för och vad som tillkommit . Antingen vid att logga in på Mitt3 i App eller Webbläsare. 

https://www.tre.se/

 

Det kan vara allt ifrån att man deltagit i tävlingar , röstat i tv program eller gjort köp som läggs på 3 fakturan .Köp av mer data, eller betalsamtal.Även fakturaavgift om man inte har E-faktura eller Autogiro.

Det kan även vara 3 Försäkring , som man märker efter första månaden , eftersom det är första månaden fritt & därefter får man göra ett aktivt val o man ska fortgå med den och ha sin enhet försäkrad för tryggheten ifall något händer .

Eftersom det är 400 kr dyrare , så är det vara blandade saker som tillkommit .

 

Här har du guide över hur man kan se över fakturaspecifikationen.

 

Om du behöver vidare assistans så finns kundservice nära till hands genom länken nedan 🙂

( det går att kontakta via Chatt & Telefon

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

 

Mvh F

Svara