Fråga

autogiro

  • 7 October 2022
  • 1 svar
  • 43 visningar

Varför måste jag betala för pappersfaktura när jag har autogiro dessutom en hopplös kundservice.  Mvh Krister.


1 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan 😉, @bogumil 

Är du säker på att Autogiro ansökan har gått igenom via banken eller inloggen från mitt3. Dvs dras kostnaden eller måste du gå in och betala enligt pappersfakturan ?

Detta kan man både se på sin inloggade bank & på mitt3 i app eller webbläsare. Skulle nästan säga att det är simplare och utföra detta än ringa kundservice faktiskt .

 

För mig det va någon tråd ganska så nyligen som hade Autogiro / E-faktura via kivra och sen något bokföringssystem . Då fick han både digitalt & pappersfaktura . Dvs en avgift på 49 kr . Men även där ska det kunna bli 0 kr , som det nog löste sig och blev för honom . Om man är företagare så att säga .

Hoppas det löser det för dig , annars får du hojta till för mer assistans .

Mvh F

Svara