Besvarat

Autogiro har inte dragit betalningen

  • 15 januari 2019
  • 1 svar
  • 102 visningar

Hejsan! Såg att mitt autogiro inte dragits från mitt konto och ser nu att räkningen är förfallen.
Har försökt betala den manuellt, men lyckas inte se om det gått igenom!
Hur går jag till väga utan att få en påminnelseavgift?

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bästa svar av Jocke 17 januari 2019, 14:54

Hejsan @Robin Fajardo.

Du kan logga in på Mitt3 för att se om vi mottagit betalningen. Din bank bör också visa om pengarna dragits från ditt konto alternativt om dem står som reserverade.

Det går alltid att betala fakturan via Mitt3 också om du skulle föredra det. Eventuell påminnelseavgift avseende en faktura dyker upp på en framtida faktura i så fall.
Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +10
Hejsan @Robin Fajardo.

Du kan logga in på Mitt3 för att se om vi mottagit betalningen. Din bank bör också visa om pengarna dragits från ditt konto alternativt om dem står som reserverade.

Det går alltid att betala fakturan via Mitt3 också om du skulle föredra det. Eventuell påminnelseavgift avseende en faktura dyker upp på en framtida faktura i så fall.

Svara