Besvarat

Hög slutfaktura

  • 20 March 2019
  • 1 svar
  • 556 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 kommentarer
Hej jag har bytt abonnemang och det står att det är avslutat tom8feb. Ändå är fakturan från 8 feb till 10 mars. Måste blivit något fel? Hur gör jag nu?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till faktura
icon

Bäst svar av Jocke 22 March 2019, 07:09

Visa original

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +10
Hej @Limo.

Utifrån den knapphändiga information jag besitter av din faktura låter det som att det är uppsägningstiden du har blivit debiterad för. Uppsägningstiden är som standard en månad på ett abonnemang.

Har du t.ex. flyttat ut telefonnumret till en annan operatör utan att innan varit i kontakt med oss och sagt upp abonnemanget, då avslutas abonnemanget så fort nummerflytten sker och du slutfaktureras för kvarstående uppsägningstid i en klumpsumma.

Misstänker du att det är något annat som har orsakat denna debiteringen. Då behöver du vända dig direkt till kundservice som kan se över fakturan tillsammans med dig.

Svara