Besvarat

Faktura - 3Surfa 2GB

  • 12 April 2019
  • 7 svar
  • 232 visningar

Jag har en iPhone 7 från er som jag ska betala 300kr för varje månad, men nu senaste 2 månader har jag fått 2 fakturer på över 400kr.
Jag vill gärna veta varför?

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bäst svar av Chipsgeneralen 13 April 2019, 18:09

Visa original

7 svar

Användarnivå 7
Emblem +38
Hej,
Om du kollar på din faktura, står det något ang en ökning? Kan vara allt från en blocket-annons till att man kanske har ställt in sitt konto för att köpa appar via sitt mobilabonnemang.

Du kan se en tydlig specifikation på din faktura via Mitt3.
Har jag en begränsad tid som jag kan prata upp till eller kan jag prata hur länge jag vill?
Användarnivå 7
Emblem +38
Hej, det beror på din abonnemangsform. Du kan läsa mer om dessa Här. Men 5gb och uppåt har fria minuter 🙂
Jag har 2gb och i avtalet står det inte att jag har en begränsad tid.
Hur många minuter har rätt att prata upp till?
Användarnivå 7
Emblem +38
Då har du 100 samtal, sms och mms i sverige!
Enligt mitt abonemang står att jag har upp till 100 minuter att prata, dom här senaste 2 månaderna (mars och april) har jag fått över den summan som jag egentligen ska betala, det står att jag har pratat mer än 100 minuter och jag är helt säker på att jag inte har pratat över 100 minuter. Jag vill ha bevis på att jag har pratat över 100 minuter på en månad
Användarnivå 7
Emblem +38
Allt står i din faktura-specifikation.. Där specificeras dina minuter exakt. Du kan såklart kolla dina samtalsloggar i telefonen och då räkna ihop själv.

På mitt3 om du loggar in kan du se alla fakturor och i appen kan du se alla samtal samt samlade minuter till alla nummer du ringt! 🙂


Hoppas det klarnar lite!

Svara