Besvarat

Fakturan är högre än vanligt

  • 17 July 2018
  • 6 svar
  • 618 visningar

Hej! Jag såg att 3.se har höjt min faktura med 6 kronor. Ingen större summa, men jag hade förväntat mig att få något slags meddelande från 3.se om detta. Vad beror höjningen på? 🤔

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till faktura - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bäst svar av Erik 17 July 2018, 15:42

Visa original

6 svar

Användarnivå 7
Emblem +10
Hej @Stina, varmt välkommen till 3Community!

Det är tyvärr svårt att svara på frågan utan att titta på fakturan, oftast handlar det om extra avgifter för förmedlade tjänster eller betalsamtal-/sms. Det kan bero på flera olika orsaker, kika gärna på ämnet här nedan och se om du hittar något ovanligt på fakturaspecifikationen. 🙂

Högre faktura än väntat?

Vi höjer aldrig några fasta månadsavgifter utan att först informera våra kunder via brev eller sms.
Hej och tack för svar. Har redan kollat på fakturan och jag har inte några extra utgifter. Så min fråga består fortfarande.
Användarnivå 7
Emblem +10
Jag förstår, då det gäller ett väldigt specifikt/individuellt ärende rekommenderar jag att du tar kontakt med mina kollegor på kundservice, antigen via telefon eller i skrift så hjälper dem dig att se över fakturan. Om det är något som inte stämmer så rättar vi naturligtvis till det. 🙂
Kundservice
Tack! Då mailar jag kundtjänst och frågar. Jag ringde dom tidigare idag, men la på luren eftersom jag var nr: 62 i kön.
Användarnivå 7
Emblem +10
Det låter bra! Kan passa på att nämna att plats nr 62 inte nödvändigtvis betyder lång väntetid med tanke på antalet medarbetare. Väntetiden bör då ligga på runt 8 minuter.
Tack för svaret. Jag har nu mailat 3, och dom skulle återkomma med svar inom 48 timmar.

Svara