Besvarat

Hög faktura!!

  • 7 May 2022
  • 2 svar
  • 162 visningar

Hej Tre!

 

Jag har nu fått två höga fakturor i rad. Jag trodde det berodde på att den första var högra av naturliga skäl.

 

Jag känner mig tyvärr väldigt lurad då jag sa i affären att jag ej ville ha en surfplatta och klocka men försäljaren försäkrade mig att det skulle bli billigare än min tidigare månadskostnad ändå och att jag skulle betala 475 kr per månad. 

 

Jag undrar om min kostnad kommer bli det efter denna månad om jag stänger av extra surf för 3 Världen och tar bort 3 trygg. Om inte så är fallet kommer jag sluta vara kund hos Tre så fort som möjligt.

 

Jag tycker ni har varit väldigt bra men kan inte betala mer än 475 per månad.

 

Tack på förhand!

Malin

 

 

 

 

icon

Bäst svar av frodrik91 8 May 2022, 03:38

Visa original

2 svar

Användarnivå 7
Emblem +40

@malintroll Hej, 

 

då detta är ett publikt forum kan Tre inte hjälpa dig med så pass specifika abonnemangsfrågor. Det bästa är nog att du kontaktar kundservice direkt så kan de hjälpa dig att gå igenom fakturan och dina abonnemang.
 

Gällande 3Världen så är det inget som kostar extra, utan om du har den tjänsten så ingår den i ditt abonnemang. Jag skulle därför inte rekommendera att du tar bort den. 

Användarnivå 6
Emblem +40

Hej @malintroll Låter som du nyligen gjort avtal / förnyat ditt avtal hos 3 med ny mobil & surf på det . Har du inte 15 GB , Dvs 5 GB som är lägsta så ingår det ej i det . Men högre/större val ingår det i .

Och om det är såpass nyligen du gjorde avtalet, så är det väldigt bra att du kontakter kundservice och går igenom situationen och hittar en lösning .

Men för övrigt så står de specifikt på din faktura vad det anger att du har & vad det kostar . Typ mobil ,  surfpott ,försäkring,tillval , rabatt vis tid kanske osv . Tänk på att inte skriva ut personliga saker här , men kan iaf skriva typ vad sak kostnade & likaså mot förra “billigare “ faktura..

Hur många månader har du haft det och vad va priset då jämfört med dom 2 senaste du fått i faktura  ?

Tyvärr är supporten stängd imorgon . Men på måndag är det fritt fram :)

Tre är väldigt bra och skulle råda dig att inte byta, då du antagligen kommer komma tillbaka fort ifrån annan operatör. Första man kan göra är att ringa kundtjänst och diskutera saker och ting . Annars får ju ingen reda på dom upplevda problemen så att säga .

Mvh Hoppas det löser sig !

Svara