F.A.Q.

Jag har inte fått min faktura

  • 20 March 2018
  • 0 svar
  • 8054 visningar
Jag har inte fått min faktura
Användarnivå 3

Har du inte fått hem fakturan denna månad? Inga problem, du hittar dina fakturor på Mitt3 där du också har möjlighet att betala dem direkt med kort eller Swish. 

Ibland händer det att ett brev försvinner på vägen men oftast handlar det om andra orsaker, såsom:

 


 

Kivra

Vid deklarationstider är det många som ansluter sig till Kivra för en chans att komma över mindre eller större förmögenheter tidigare än vanligt. När man ansluter sig till Kivra så får man även post från de andra företagen som är anslutna till Kivra, och vi råkar vara ett av dem. Så om du vet om att du nyligen anslutit dig till Kivra så rekommenderar vi att se över den digitala brevlådan för att se om du fått fakturan där.

:warning:  Får du fakturan genom kivra så tar vi ut en administrativ avgift (Faktureringsavgift på fakturan). Vill du undvika faktureringsavgiften så rekommenderar vi att du ansöker om autogiro.

 

Om du inte önskar få din 3Faktura till Kivra kan du enkelt ändra det via inställningar:

 1   Logga in på ditt Kivra konto

 2   Gå till “Inställningar” och sedan “Avsändare/Brev

 3   Ta bort Tre som avsändare

 


 

Har du flyttat?

Om du har flyttat behöver vi veta din nya adress för att kunna skicka fakturan rätt. Det absolut enklaste och snabbaste sättet är att uppdatera din adress via Mitt3. 

 1   Logga in på Mitt3 med BankID.

 2   Gå till fliken “Faktura” och sedan “Fakturainställningar

 3   Under rubriken “Fakturaadress” uppdatera och spara din nya adress.


 


 

 

:bulb: Tips
Om du är lite sent ute med betalningen av fakturan så rekommenderar vi en Kort- / Swishbetalning via Mitt3, då betalningen därigenom registreras hos oss snabbare.

 

Betala fakturan via Mitt3.

Swish / Kortbetalning (Endast svenska kort, ej Electron, Maestro)
 

 1   Logga in på Mitt3

 2   Klicka på fliken “Faktura

 3   Leta upp fakturan som ska betalas

 4   Klicka på knappen "Betala nu"

 5   Klicka på "Fortsätt till kortbetalning"

 

 


Det här ämnet är stängt för kommentarer