Besvarat

Kan inte ringa eller sms:a?

  • 31 January 2019
  • 2 svar
  • 228 visningar

  • Registrerad användare
  • 1 kommentar
Har betalat en skuld för 6 dagar sedan (den 25:e) men mitt abonnemang är fortfarande spärrat? Måste jag ringa in och säga till eller vad är felet?
icon

Bäst svar av Tretin 7 February 2019, 10:47

Visa original

2 svar

Den är betald står det i appen + så har jag startat om luren, inget funkar?
Comviq och tele2 verkar samma problem angående ringande osv..
Användarnivå 4
Emblem +9
Hejsan @Geeran!

Välkommen till forumet! :-)

Ursäkta för sent svar. Om ens abonnemang har spärrats på grund av obetald faktura släpps den spärren när din betalning har inkommit till Tre.

Observera att om du betalat med bankgiro kan det ta upp till 3 bankdagar innan den når mottagaren. Om din faktura gått vidare till inkasso kan det även ta någon ytterligare bankdag innan betalningen når Tre.

Händer det att betalningen har inkommit med ditt abonnemang fortfarande är spärrat kan du alltid få hjälp av kundservice för att komma igång med ditt abonnemang igen.

Svara