Besvarat

Kan inte ringa eller sms:a?

  • 31 januari 2019
  • 2 svar
  • 53 visningar

Har betalat en skuld för 6 dagar sedan (den 25:e) men mitt abonnemang är fortfarande spärrat? Måste jag ringa in och säga till eller vad är felet?
icon

Bästa svar av niiveus 7 februari 2019, 10:47

Hejsan @Geeran!

Välkommen till forumet! :-)

Ursäkta för sent svar. Om ens abonnemang har spärrats på grund av obetald faktura släpps den spärren när din betalning har inkommit till Tre.

Observera att om du betalat med bankgiro kan det ta upp till 3 bankdagar innan den når mottagaren. Om din faktura gått vidare till inkasso kan det även ta någon ytterligare bankdag innan betalningen når Tre.

Händer det att betalningen har inkommit med ditt abonnemang fortfarande är spärrat kan du alltid få hjälp av kundservice för att komma igång med ditt abonnemang igen.
Visa original

2 svar

Användarnivå 3
Emblem +9
Hejsan @Geeran!

Välkommen till forumet! :-)

Ursäkta för sent svar. Om ens abonnemang har spärrats på grund av obetald faktura släpps den spärren när din betalning har inkommit till Tre.

Observera att om du betalat med bankgiro kan det ta upp till 3 bankdagar innan den når mottagaren. Om din faktura gått vidare till inkasso kan det även ta någon ytterligare bankdag innan betalningen når Tre.

Händer det att betalningen har inkommit med ditt abonnemang fortfarande är spärrat kan du alltid få hjälp av kundservice för att komma igång med ditt abonnemang igen.
Den är betald står det i appen + så har jag startat om luren, inget funkar?
Comviq och tele2 verkar samma problem angående ringande osv..

Svara

    Vi använder cookies

    Genom att använda 3Community godkänner du att vi använder cookies för att förbättra och anpassa din upplevelse. Läs mer.

    Acceptera Cookie settings