Kan inte se mina fakturor

  • 12 May 2018
  • 8 svar
  • 1228 visningar

Jag kan inte se mina fakturor via mitt 3längre och instruktion om att logga in fungerar inte, jag får uppgift att logga in igen.
tacksam hjälp.

8 svar

Användarnivå 7
Emblem +40
Hej,

är det så att du har flera abonnemang hos 3? Loggar du in som administratör eller med ety mobilnummer?
Jag har fler abonnemang och har provat bägge alternativen och jag fastnar genom att jag kommer tillbaka till samma fråga hela tiden ä, att logga in som administratör, vilket inte går.
Användarnivå 5
Emblem +5
Hej @Carinaf, och varmt välkommen till 3Community.
Tack för din fråga!

Då du har flera abonnemang så behöver du logga in som administratör (med din e-postadress) på Mitt3 för att kunna se dina fakturor. Får du något felmeddelande när du försöker logga in som administratör?
när jag ska skapa ett adm konto så säger sidan att jag har ett konto redan men jag kan inte se dessa fakturor ändå.
Användarnivå 5
Emblem +5
när jag ska skapa ett adm konto så säger sidan att jag har ett konto redan men jag kan inte se dessa fakturor ändå.
Om du försöker skapa ett administratörskonto med en e-postadress men får meddelandet om att kontot redan finns så ska det bara vara att logga in med den e-postadressen för att få tillgång till fakturorna. Allt ser ut som det ska när jag loggar in från vårt håll.

Har du möjlighet att prova att logga in med e-postadressen på nytt och återkomma med en skärmdump på hur det ser ut när du går in på fakturafliken?
Användarnivå 5
Emblem +5
Hej @Carinaf,

Hur har det gått? Har du kommit åt fakturorna än?

Jag hade samma problem och ringde kundsupport många gånger. men det fungerade inte trots att de sa att de gjorde något och jag kommer att få en e-faktura eller automatiskt uttag. Jag kan inte ens logga in med idbank . efter så många gånger gav jag upp och måste varje månad betala extra pengar även ibland förlorad faktura och betala mer igen. väldigt tråkig. :-) .

Användarnivå 6
Emblem +40

@thong nguyen

Låter konstigt du ! Funkar det inte att logga in i mitt3 appen eller webbläsare ? Det finns flera webbläsare som man kan testa  , men ska inte göra någon skillnad . Ibland kan det vara bra att radera historik som är lagrat . Eller se över så appar & operativsystem är uppdaterade på din enhet . 
 

Eller om man har möjlighet att logga in på pc så ska det fungera utan problem så länge man har ett fungerande BankID / E-Mail login . 
 

Om du får / har E-Faktura . Så kommer du kunna se din faktura specifikation när du loggar in på din bank . 
 

/ F 

Svara