Besvarat

Köp via mobil på faktura

  • 15 August 2018
  • 6 svar
  • 856 visningar

  • Registrerad användare
  • 2 kommentarer
Hur kan jag få köp via mobil på faktura när jag har inställning att alla köp ska gå via mitt bankkort?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till faktura
icon

Bäst svar av Pettersson 15 August 2018, 11:18

Visa original

6 svar

Användarnivå 7
Emblem +40
Hej! Om du har en Android-telefon eller iPhone så kan du ställa in detta själv. Det görs oftast enklast om du öppnar app-butiken, går till inställningar och väljer att ändra betalningsmetod. Där bör du då kunna välja via mobilfaktura eller kort. :)

Hittar du?
Jag har gjort det men ändå fick jag på telefonfakturan 😮
Användarnivå 7
Emblem +40
Jag har gjort det men ändå fick jag på telefonfakturan :o

När var det dessa köp gjordes? Alla köp som görs kommer på fakturan månaden efter, så det är ju en viss fördröjning. Kan det ha med detta att göra? 🙂
Alltid haft inställningen.. Men ska kolla om det blivit ngt tok då jag har Nordea och då kan det strula..

Hejsan!

Jag har fått två fakturor från mitt 3 att jag köp via mobil, men jag köper inget 😡och nu de stoppa min mobil för att jag inte betalat faktura.

Jag vill inte betalar facktur för köp och jag köper inte 😡😡😡😡😡

Snälla svara mig och visa mig va köpa jag.

Tack.

Shahed  

Användarnivå 7
Emblem +36

Hejsan @ShHed Najjar ! Välkommen hit till 3Community :rainbow:

 

Tråkigt att höra att fakturan varit otydlig. Tyvärr kan inte vi se över din enskilda faktura här, utan i sånt fall behöver du höra av dig till kundservice. Tryck här för att kontakta dem.

 

Det kan ofta röra sig om prenumerationer (exempelvis Spotify, Netflix, Spel med mera) som lägger sig på mobilfakturan. Ifall du kontaktar kundservice enligt ovan så kan vi kika närmre på det :smiley:

Svara