Hej och varmt välkommen till 3Community!
Det beror på hur betalningen gjordes:
Via internetbank: upp till 3 bankdagar Kortbetalning via Mitt3: ca 1 timme
Om spärren inte släppts efter ovanstående tider så rekommenderar jag att du ser över betalningshistoriken på din internetbank för att se att betalningsuppdraget utförts. Om pengarna har dragits från kontot så kan du kontakta vår kundservice för att se över om betalningen tagits emot.
Hej, mitt abonnemang är spärrat men jag har betalt alla mina fakturor. Kommer det återaktiveras snart eller måste jag vänta tills nästa faktureringsperiod?
Var sen med att betala en faktura så mitt abonnemang "stängdes av" har nu betalt fakturan och det är snart 24 timmar sen den gick igenom hos 3, mitt abonnemang har fortfarande inte satts på! Vad ska jag göra ?
Var sen med att betala en faktura så mitt abonnemang "stängdes av" har nu betalt fakturan och det är snart 24 timmar sen den gick igenom hos 3, mitt abonnemang har fortfarande inte satts på! Vad ska jag göra ?
Säg upp abbonnemanget, det tänker jag göra.
Jag betalade med, gick inte ens att ringa kundtjänst.
tillåme telia är bättre.
[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
Svara
Behöver du hjälp?
Har du inte hittat svar på din fråga, så kan du alltid höra av dig till oss!